Monday 27 September 2010

VAT10

9 comments:

ANNA-LYS said...

Pauspost!

Jenny said...

Häftig pauspost!

Jag kom att tänka på det överdrivna duschandet. Jag har träffat människor som duschar två gånger om dagen. Jag menar inte att låta som en lortgris eller nåt, men det är ju onödigt att duscha så fort man gått runt kvarteret.

Unknown said...

Mest skval :-)

Osloskånskan said...

En självklarhet för oss, men för så många andra inte...

Rune Eide said...

Hva kan man ikke få til med litt vann? Det vi er helt avhengig av er også vårt viktigste "leketøy".

Hanneles bok-paradis said...

så får man inte slösa med rent vatten ;)

ANNA-LYS said...

tycker ni att jag ska stänga av vattnet
så jag inte slösar på våra få sötvatten reserver?

Alien David Sousa said...

Water. One of nature's presents to us, and we are using it so wrong, wasting so much. We need to point the finger to this waste because when it ends, we will end also.
(((((((KRAM)))))))))))

Ekolodia said...

Ser det inte ut lite
som Vattumannen på vandring?